Dag 5 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Sandra Nap - WaarBenJij.nu Dag 5 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Sandra Nap - WaarBenJij.nu

Dag 5

Door: Sandra Nap

Blijf op de hoogte en volg Sandra

04 Maart 2013 | Spanje, Valencia

En het is alweer maandag. Toch beter weer als dat ze vooraf voorspeld hadden. Zelfs het zonnetje nog heel even gezien. Flink wat wind, maar dat is uiteraard perfect om te zeilen. Eerst met de Sonar in de haven gezeild en daarna met een klein groepje de zee weer op. Dat was een ruige zee vandaag. Van links naar rechts gevlogen in de boot over de hoge golfen. En bakken water binnen gekregen, dus we waren flink afgedouched na die tijd. Daarna zijn we nog een tweede keer de zee opgegaan, maar we waren al aardig vermoeid met zijn allen door de weersomstandigheden. Vlak voordat we de haven weer inkwamen nog even de vissen gevoerd :P

• 04 Maart 2013 - 20:26

Pa En Ma:

Vissen voeren? Nou dat overkomt de beste zeelui Sandra. Je moet alles een keer meemaken, toch?
    Morgen misschien wat minder wind. Veel plezier nog.

• 05 Maart 2013 - 22:44

Marlene:

Hola Sandra!
    Como Estas? Gave fotoos van zeilen. Hard werken op volle zee hey, tja het is geen Schildmeer en zelfs daar kan het spoken. Nou succes en geniet. Liefs uit Oswestry xxx