4e week - Reisverslag uit Glyfáda, Griekenland van Sandra Nap - WaarBenJij.nu 4e week - Reisverslag uit Glyfáda, Griekenland van Sandra Nap - WaarBenJij.nu

4e week

Door: Sandra Nap

Blijf op de hoogte en volg Sandra

12 April 2013 | Griekenland, Glyfáda

De eerste maand zit er al weer op hier in de rescue center, tijd gaat snel zo. Naast de gewone werkzaamheden weer veel leuke dingen gedaan. Zaterdag uiteraard mn verjaardag gevierd, alweer 22 geworden! Eerst lekker gegeten met zn allen en daarna naar de poolbar, was een gezellig avondje. De volgende dag zijn we na het werk met zn allen naar de greenpeace boot, de arctic sunrise geweest. Het blijkt dat bijna elke vrijwilliger daar bij greenpeace ook voor archelon heeft gewerkt.
Ik ben ook meegeweest voor de rontgenfoto voor 1 van de schildpadden, gelukkig bleek dit allemaal in orde te zijn.
Woensdag zijn we gewoon in de bus gestapt en halverwege maar ergens uitgestapt. Leuke omgeving richting souniou, de bergen in. En 's avonds de 1e bbq van het jaar.
Morgen zal het wel weer een mooie dag worden, de zon is net onder en het is helemaal rood in de lucht.

• 13 April 2013 - 20:34

Selina Brouwer:

Ja Grappig dat ik die Greenpeace boot een paar dagen daarvoor door de Bosporus zag varen!! Maar je beleeft veel zeg! Mooi dat je ook een leuke verjaardag hebt gehad, wel vreemd hé om het in een ander land te vieren! xxxx

• 14 April 2013 - 20:31

Sandra Nap:

Ja was wel leuk om ff te kijken, maar werd helaas niet zoveel over de campagne verteld alleen maar over de boot zelf :P Haha ja apart om het hier te vieren, maar wel een leuke verjaardag gehad! :)