Dag 2 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Sandra Nap - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Sandra Nap - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Sandra Nap

Blijf op de hoogte en volg Sandra

04 Februari 2013 | Spanje, Valencia

De 2e dag alweer. Na het ontbijt weer richting de american cup haven gegaan. Daar stonden de boten alweer klaar. Maar voor we konden gaan zeilen moesten ze toch eerst ter water met de kraan. En daarna moest de Sonar nog geheel opgetuigd worden. Maar na de nodige instructies en het vastmaken van de zeilen konden we toch echt te water. De 1e training kon beginnen. Vandaag alleen nog in de haven rondgezeild, geoefend op stilliggen en het starten. Leuke oefeningen om mee te beginnen. En uiteraard was het weer heerlijk weer, dus lekker in een tshirtje aan boord gezetten. Maar na net in de speigel gekeken te hebben, toch wel een goed rood hoofd. En nu op naar het eten!

• 04 Februari 2013 - 22:33

M.Jones:

Hola Sandra!!

Que Tal?
    Dat klinkt goed, heerlijk op het water in een tshirt. Top! en nu maar flink aan die touwen sjorren, nu begint het echte werk!! Zet'em op. Succes en Geniet!! Liefs van ons allemaal uit Oswestry xxx

• 04 Februari 2013 - 22:36

Ingrid Blaauw:

He Sandra, wat leuk om het zo bij te houden! Goed insmeren morgen en veel plezier!

• 05 Februari 2013 - 01:27

Lars Kuijpens:

Hey, Sandra,
    met t-shirt in de boot.
    mij één beetje jaloers maken hiero. ;-)
    Heel Veel plezier nog komende dagen.
    (en niet vergeten zonnebrand te smeren. :-P )

• 05 Februari 2013 - 08:24

Jan Nap:

He San, veel succes en plezier vandaag. We hebben vanavond wel ff weer contact. groetjes Paps

• 05 Februari 2013 - 13:55

Wilma Nap-Baukema:

De sneeuwvlokken waaien ons hier om de oren, wil je nog ruilen van de week?
    Goed insmeren vandaag hoor, anders ff een shop zoeken.
    We horen vanavond wel weer. xxma

• 05 Februari 2013 - 13:55

Wilma Nap-Baukema:

De sneeuwvlokken waaien ons hier om de oren, wil je nog ruilen van de week?
    Goed insmeren vandaag hoor, anders ff een shop zoeken.
    We horen vanavond wel weer. xxma