Dag 1 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Sandra Nap - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Sandra Nap - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: Sandra Nap

Blijf op de hoogte en volg Sandra

28 Februari 2013 | Spanje, Valencia

De eerste dag alweer. Vanochtend om 3 uur vertrokken naar schiphol, op weg naar Valencia voor de 2e trainings stage. Boven de wolken hebben we de zon nog kunnen zien, maar bij aankomst in Valencia niet meer teruggezien. De hele dag helaas regen, harde wind en onweer. Nog even snel de stad ingeweest door de buien heen. En aan het eind van de middag een interessante theorie les over het wedstrijdregelement en verschillende vlaggen. Hopelijk morgen iets beter weer, dan kunnen we ook naar de haven!

• 28 Februari 2013 - 23:07

Pa En Ma:

Wat jammer! Het weer zit niet altijd mee, morgen maar weer proberen.

• 28 Februari 2013 - 23:37

Margreet Bruinsma:

Wat leuk dat we je reis mogen volgen. Heel veel succes en hopelijk heb je morgen beter weer.
    Groetjes Margreet

• 01 Maart 2013 - 09:04

Tineke Droogsma:

Ben benieuwd naar al je belevenissen. Ga je zeker volgen. Het wordt vast een geweldige ervaring.
    Heel veel plezier de komende tijd.

• 01 Maart 2013 - 15:07

AnneMarie Van Der Wurf:

Hoi Sandra ,dank voor de link,goed idee om al je ervaringen in Spanje en strakjes in Griekenland via WaarBenJij.nu te delen.
    Ik hoop voor jou dat "alles"voor de wind zal gaan en je heel veel zal kunnen genieten van alles wat deze komende tijd voor jou in petto heeft.
    Hartelijke groetjes,AnneMarie