Dag 4 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Sandra Nap - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Sandra Nap - WaarBenJij.nu

Dag 4

Door: Sandra Nap

Blijf op de hoogte en volg Sandra

06 Februari 2013 | Spanje, Valencia

Het is al weer woensdag. Vandaag waren we extra vroeg vertrokken richting de haven omdat het in de middag hard zou gaan waaien. Zaten we om half 10 al in de boot. Dit keer weer in de Sonar als bemanning aan het grootzeil en overloop. Gelijk de boot optuigen en met alle boten verder op in de haven verzamelen om gezamelijk te trainen. En vandaag ook voor het eerst de haven uit de Middellandse Zee op, daar stond toch wel een aardig windje. Goed weer op te leren oefenen goed over de boeg mee te hangen, spectaculair!. Daarna nog een korte training in de haven en vroeg in de middag de boot weer aan de kant. Toen hadden we nog mooi tijd voor een theorieles en konden we redelijk op tijd weer naar het verblijf, zodat we de stad nog even in konden gaan. En morgen een dagje uitslapen want we hoeven pas om 10 uur te vertrekken.

• 06 Februari 2013 - 22:40

Pa En Ma:

Hoi San, weer een mooie zeildag! Wat bedoel je met overloop, ben je dan fokkenist?
    Nog wat leuks gezien in Valencia? Lekker uitslapen morgen, want het is vast wel vermoeiend zo de hele tijd aan de touwen hangen.

• 06 Februari 2013 - 23:23

Sandra Nap:

Nee, ik hou me alleen maar met het grootzeil bezig.

• 07 Februari 2013 - 10:30

Linda Baukema:

Heee Sandra, klinkt goed!! Lekker zeilwindje en dat op de middelands zee echt leuk zo te horen. Kan je ook vissen mee zien zwemmen? Of heb je die daar niet? Geniet ervan hé!!

• 07 Februari 2013 - 21:11

Marlene :

Hola Sandra!! Que Bueno!! Klinkt allemaal geweldig!! Train ze en we blijven lezen!! Top!
    Liefs uit Oswestry xxx