Dag 3 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Sandra Nap - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Sandra Nap - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Sandra Nap

Blijf op de hoogte en volg Sandra

05 Februari 2013 | Spanje, Valencia

We waren weer op tijd in de haven vandaag, onder aanwezigheid van de chef de mission, die voor 2 dagen komt kijken. Direct de boten het water ingelegd maar het was al gauw weer 12 uur voordat we gingen varen. Dit maal heb ik in de Skud18 gevaren, helaas weinig wind maar toch ging het aardig. We hebben weer op de start getraind, maar vanwege de weinig wind was dit toch best moeilijk in te schatten om op tijd bij de start te zijn. En ondertussen weer flink bijgekleurd uiteraard!! Na terugkomst nog even een korte nabespreking gehouden en daarna nog even de supermarkt opgezocht. Het leek toch wel een warme zomeravond.

• 05 Februari 2013 - 23:10

B.baukema:

hallo sandra
    leuk hoor je reisverslag je hebt het best naar je zin daar nu geniet maar gr oma

• 06 Februari 2013 - 07:38

Jan Nap:

He Sandra,
    Een warme zomeravond?? Het was hier -5 vanmorgen. Zijn wel jaloers op je hoor. Veel plezier vandaag.
    groetjes Paps

• 06 Februari 2013 - 08:35

Wilma Nap-Baukema:

Morge San,
    Zonnecreme gekocht? Vandaag wind genoeg lees ik, dat wordt sjorren. Armspieren genoeg van het buggyen, dus dat moet geen probleem zijn. Zoals paps al aangaf is 't lekker fris hier! Al een beetje de omgeving/stad verkend? Misshien heb je nog ff tijd om het aquarium L'Oceanogràfic te bezichtigingen. Het richt zich op zee- en kustdieren en geldt als het grootste aquariumcomplex van Europa met 40.000 dieren behorend tot 500 soorten. Open van 10 tot 18, op zaterdag tot 19 uur. Veel zeilfun en gezelligheid vandaag!

• 06 Februari 2013 - 18:53

Stefan:

Dan heb jij daar lekker een warm zonnetje, zonnebril op,
    En wij zitten hier te bibberen in de sneeuw en bij -5
    (Bij ons heeft het gesneeuwd) ;)
    Nog veel plezier met het zeilen!
    Gr Stefan